Friday, December 4, 2009

Birthday Wish Buat Pak usu


Salam Semua,


Hi! only today free nak buat coretan di sini selebihnya bizi bizi bizi ha ha macam orang lain tak yea..............


Happy Belated Besday on 2nd Dec 2009 buat Pak Usu pak sedara yang memang terlalu sayangkan keluarga Mat2u nie. Pak usu banyak mewarisi perangai arwah Tok Abah seorang pemimpin yang nampak garang tapi baik hati dan penyanyang. Pandai menyusun kata2 dan pandai bercerita orangnya. Sering membuat jenaka dan orang akan pasti ketawa bersama.

Keluarga adalah segala baginya, seorang yg handy dan rajin bekerja suka berbudi pada tanah, hobby memancing juga menyanyi.


Dalam sejarah kehidupan keluarga kami Pak Usu byk mencipta activity pada suatu masa keluarga akan di bawa pergi memburu, menangkap burung2 wak2 la, main meriam buluh la, menaiki bot utk memancing la dan tak lupa bagi saya sendiri membersihkan kebun yg agak luas semuanya kenangan2 indah dah takan dapat dibeli walau digedung2 indah di Paris sekalipun.


Buat Pak Usu kami amat2 sayangkan Pak Usu dan berdoa agar Pak Usu di beri kesihatan yang sempurna rezki yang melimpah ruah dan berada besama mereka2 yg disayang oleh Allah Subhanahuwata'aalah.....Amin.


Salam Presiden Club


No comments:

Post a Comment