Saturday, October 24, 2009

Attention 2


(contoh color gold)
Salam Semua n Good Morning

Ok Da Gorgeous nak berciter pasal majlis pertunangan Sheena lagi lah pagi nie. Seperti yang di war2 kan oleh Ms. Adek bakal pengantin tema adalah Silver n Gold. Klau boleh semua Da Gorgeous ikut tema yang di berikan dan kita semua pakai tema yang sama ala-ala ahli koir gitu.

Tapi Presiden masih tak dapat bayangkan baju ape yang boleh kita pakai supaya kita ikut tema, vogue dan jadi center of attaction sebab saya sendiri rasenya takde baju kaler gold nie kalau cokelat ker unggu ker hijau ker adalah kalau nak di recycle. Takpe akan di perbincangkan lagi dengan adek bakal pengantin mungkin kita orang boleh beli satu kayu kain buat baju takpun tempah jer la T'shirt untuk semua ahli " DA GORGEOUS CLUB " gempak gak nie.

Majlis kali ini takpayah nak masak so mestil la pakai catering kut jadi semua ahli Da Gorgeous boleh la melaram dan snap2 picture jer la buat masuk dalam blog nie.......... suka gitu.
Bukan senang ahli2 Da Gorgeous dapat berehat melaram2 nie sbb nya almaklum la kita orang dara2 sunti lagi mithali lagi penyeri so selalunya kena buat kerja2 orang pompuan jer la.
Apa-apa pun kita semua nantikan aje la perancangan yang akan di atur semoga majlis ini meriah so dari saya Presiden Club have a good weekend.








No comments:

Post a Comment