Wednesday, October 21, 2009

Salam Perkenalan

Assalamualaikum buat semua,

Saya Noor Rashidah Bt mahzan sebagai Presiden seumur Hidup club ini mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang membaca blog ni la ya bukan ape sekadar nak mempelbagaikan lagi blog yg ada dan nak menunjukkan yg keluarga mat2u nie ade pelbagai2 jenis dan ragam tapi yang pasti tetap bersatu dan bekerjasama walaupun tak seteru tu kata saya la.

Ahli2 club ini cuma terdiri dara2 pujaan ramai keluarga Mat2u yg dah berkahwin mintak maaf takleh masuk la.

Blog ini cuma akan memberi maklumat, gossip, mengata tentang semua hal yang berlaku dalam keluarga Mat2u tetapi kisah2 ahli akan diutamakan.

Blog ini akan cuba menjadi blog pertama yang berani menceritakan perkara sebenar dan benar2 belaka serta luahan tak puashati diri jika ade tapi baru plan jer lum tentu jadi ni sebab Melodi pun kena potong jugak bab2 issue sensitif ni.

Projek terbaru keluarga ini seperti yang semua tahu adalah pertunangan salah seorang ahli club nie Ms. Sheena anak pertama kepada Pak Anjang dan Mak Anjang hai! baru jadi ahli sekejap dah disambar orang itu menunjukkan yg nama club ini memang bersesuaian dengan ahli2 nya gorgeous2 belaka. jangan jeles bagi yg bukan ahli
So bagi ahli2 yg lain tingkatkn prestasi diri utk di pinang ok........

Saya bagi pihak Da Gorgeous Club nie ingin mengucapkan selamat Bertunang bagi Cik Sheena dan kami akan bekerjasam menjayakan majlis itu nanti insya'Allah so jgn lupa semua Silver n Gold tau.

No comments:

Post a Comment