Thursday, October 22, 2009

Bakal Pengantin Mat2u 2010 Ahli Club Da Gorgeous





Dari Pandangan mata dan hati Presiden Club.

Nurr ASheena merupakan anak sulong Pak Anjang dan Mak Anjang yang dr kecilnya tidak boleh berenggang dengan emaknya tak kira kemana dimana atau bila2 mana pun dia mesti nak mengikut akan maknya.

Mase berganti mase bulan berganti bulan tahun berganti tahun Sheena menjadi seorang gadis yang lemah lembut budi bicara pemalu bila berkata-kata tapi mudah untuk ketawa.
Zaman remaja dilalui sama seperti yg lain penuh dengan dugaan dan cabaran tapi alhamdullillah berkat doa dan restu ibubapa Sheena menjadi insan berguna. Menjadi seorang guru akhirnya dia.

Seperti anak gadis lain dalam keluarga Mat2u nie Sheena juga selalu menjadi perhatian sebab almaklum la ahli Da Gorgeous kan cantik2 belaka tapi cuma jejaka yang seorang nie la menjadi pujaan hatinya berkawan tak lama tapi sudah cukup untuk mengenali hati budi masing2.

Merisik sudah pertunang dalam perancangan wang hantaran dijanjikan padan dengan kelulusan dan tuan punya badan kami semua mendoakan agar hari2 mendatang penuh dengan kebahgiaan. Amin

Salam dari saya Preside Club.

No comments:

Post a Comment