Saturday, November 7, 2009

2012


Salam Semua,

It's another end of the week begitu cepat masa berlalu tup-tup Sheena dah nak kawen tup-tup As Muhid dah bersalin, syukur Alhamdullilah.

Begitu pesat Malaysia membangun begitu la juga keluarga mat2u kita ini dari generasi kedua kini kehebatan generasi ketiga pula akan tercipta. Maka sama2 la kita tunggu mereka meningkat dewasa nanti dan kita generasi kedua akan tua dan mati itu pasti bagi kita semua nanti.

Kalau di fikir2kan ia adalah sesuatu yg menyedihkan bila anak-anak membesar maka umur kita akan bertambah dan kematian semakin hampir menerjah. Macam cerita wayang yang baru ini Doomsday on 2012 bayangkan la jika ia benar2 berlaku. Apa la nasib kita semua nanti dimana anak-anak kita apa akan terjadi dengan keluarga kita adakah kita akan bertemu lagi di dunia ketika bumi terbelah dan laut bergelora. Adakah amalan kita sudah cukup buat kita menghadapinya atau ia sekelumit kuman cuma. Adakah kita telah maaf memaafi sesama kita atau sakit hati dibawa bersama. Adakah kedua ibubapa kita tahu yang kita sayangkan mereka atau adakah anak2 kita tahu yg mereka itu nyawa kita dan adakah adik beradik kita tahu yg kita sanggup melakukan apa saja demi kebahgiaan bersama........Bayangkan la bayangkan la
SubhanaAllah. Allahu akbar Allahu akbar


ha ha saja jer melayan perasaan bagi peringatan bersama.


So have a good weekend bebey Ciao


Presiden Club




No comments:

Post a Comment