Thursday, November 12, 2009

Club T'Shirt

Salam Semua,

Another end of the week dah tiba so majlis pertunangan yg d tunggu masih dah semakin hampir. So kita org di D'Gorgeous dah finalize dgn T'shirt kita orang so harga yg di tetapkan adalah RM 25 per pcs dan ade 2 type satu ahli dan satu lagi non ahli tapi takde la contoh nya yg pasti sure vogue la sbb kita org yg pilih.

Color will be black round neck dan tulisan will be silver n gold. So sesiapa yg berminat sila berikan name tuan2 dan puan2 semua pd kita org.

Buat member club we will having lagi satu own t'shirt yg lain dgn warna pink with colar. Ni herga dlm Rm 30 so klau boleh the whole group ada sehelai baru gempak. yg dah kerja no hal la kan tapi yg masih sekolah tu harap2 mak ayah dapat la belikan la ya apa2 pun nanti kita bincang dan fikirkan.

So sesiapa yg berminat nak order sila hubungi saya Presiden Club atau Naib Presiden Ms. Sarah dan Secretary Club Ms. Maria.

Kita org akan try bagi contoh roughly t'shirt yg akan ditempah supaya sesiapa yg berminat ada idea camne rupa t'shirt tu tapi kena la tempah cepat2 sbb kita org dah nak order dah kat kedai.

Apa2 pun saya akan update lagi utk pengetahuan semua.

Ciao.....bebey Presiden Club

No comments:

Post a Comment