Sunday, November 22, 2009

Salam Aidhil Adha



Salam Buat semua,





Selamat Aidhil adha la today ye walaupun dah nak habis raya nya tapi kira boleh jer la. Dan Selamat Hari jadi buat Pak jak aka Jurublog semuga panjang umur dan di rahmahti hendaknya. AMin ......... We Da gourgeous luve u 4ever

So di Da Gorgeous kita tulis pasal Juriblog jer la ya.


Pak Jak pak sedara yg paling muda dan kiranya paling cool la sbb jarak umur antara kami semua tak sejauh mana. Seorang yg berwawasan tetapi agak sensitive la jugak almaklum la yg bongsu. Tapi Pak Jak tak reti nak memanjakan diri so selalu la terasa hati bila perhatian tidak diberi. Tu saja jer nak buat citer walau apepun Terima kasih buat Pak Jak dan Mak Jak yg selama ini byk berjasa pada diri saya sendiri Presiden Club dan anak-anak sedara yg lain.


Masa zaman kami baru hendak menjalani kehidupan di kota Pak Jak la yg byk membantu dirumah Pak Jak la menjadi tumpuan bagi kami semua. Byk memori yg kami kongsi bersama kalau nak citer mau penuh blog nie dibuatnye tapi walau bagaimana pun WE LOVE U PAK JAK dan MAK JAK ..........................



Pak Jak sekuarga adalah ahli keluarga Mat2u yg paling jauh merantau di Bintulu berada walau jauh di mata tapi tak pernah lupa di hati..setiap activity keluarga seboleh2 kami nak Pak Jak sekuarga berada bersama. Plan di rancang mengikut waktu Pak Jak balik ke semenanjung walaupun kadang2 tak mampu nak mengikut jadual kepulangannya tapi seboleh2nya akan dituruti.

Pak Jak berjaya di perantauan dan Alhamdullilah kehidupan berjaya dah semakin dekat dicapai baik untuk Pak jak sekuarga dan lebih2 lagi buat kami semua.

Pak Jak memang mementingkan keluarga tercinta dan berada jauh diperantau mengajar erti kerinduan dan penghargaan. Hidup di jalani dengan lebih matang dan kasih sayang dari jauh kami sampaikan SELAMAT HARI LAHIR di ucapkan. Kasih sayang kami tidak dapat dibilang.

Sampai sini sahaja dari saya Presiden Club.

No comments:

Post a Comment