Monday, November 16, 2009

Sembang-Sembang


Salam semua,

Nampaknya blog keluarga Mat2u la la nie nie dah macam cuaca sekarang jer lembab sejuk maklum la musim banjir. Come on u guys it still not end of the world

Walau ape pun saya tetap cuba meluangkan sedikit masa saya utk berceloteh sbb rase2 masih ade lagi pembaca2 yg berminat utk masuk ke blog kita dari masa ke semasa.

Walaupun takde ape nak di cerita saya akan mengomel cuma. Musim hujan baju tak kering byk org yg jatuh sakit demam la selsema la saya baru balik dari kmpg dah nak balik sini mak tak sihat la pulak nasib baik adik2 yg lain di kampung so boleh la bawak mak pegi klinik Alhamdulllilah demam biasa cuma. Daniel my nephew pun kena tonsil, Chu chu adek bongsu pulak kena muntah2 dan dyrea pd hari ini jugak so apa nak kata satu rumah sakit la hari ini. Ini baru betul2 monday swing.
Tapi yg lain2 kat kampug Alhamdullilah sihat, Atok masih boleh ketawa dan bercerita, Zahirah cam biase dan semakin cerdik nampaknya dah pandai nak bermain2 dengan sepupu2 sebaya.

Saya pulak pagi2 dah keluar dr rumah kat kampung hari ini balik ke sini nak kerja so a bite tired but still in a mood to write.

What else Juriblog ada kat KL sbb ade annual meeting company but saya still tak sempat nak jengah ye la keje byk so balik dah lewat tak sempat nak gee Puchong utk berjumpa.

T'shirt club tak dapat sambutan so what to do ..... i will think

Still thinking n thinking n thinking

no

no

no

idea

so ciao jer la dulu salam - Presiden Club

No comments:

Post a Comment